Za drugačiju,novu i jaču Evropu !

evropa

Nemačka kancelarka Angela Merkel je danas bila u poseti Mađarskoj gde se sa mađarskim premijerom Viktorom Orbanom složila oko toga da treba ispitati mogućnost stvaranja jedinstvene evro-azijske ekonomske unije to jest takve ujedinjene Evrope i takvog jedinstvenog tržišta koje bi uključivalo i EU i Rusiju.To je nešto što ja maksimalno podržavam.Tačka u kojoj se ja sporim sa mojim prijateljima tzv. rusofilima je ta što oni uglavnom zastupaju po meni za Srbiju katastrofalnu ideju da Rusija Srbiji treba da bude neka vrsta alternative Evropskoj uniji i da Srbija nema šta tu da traži.Suprotno tome ja jesam za Evropsku uniju,drugačiju i jaču i nezavisniju od SAD ( što ne isključuje saradnju) i što svakako uvek uključuje i Rusiju jer je i Rusija Evropa i Srbija je Evropa.Ta ideja o Evropi od Atlantika do Urala ili ako vam se više sviđa do Vladivostoka nije ništa novo.Još je Francuski državnik Šarl de Gol zagovarao nešto slično.

Postavi komentar