Branio sam Mladu Bosnu – 2.epizoda

bosna 2

Druga epizoda serije počela je snimcima rezultata divljanja rulje po sarajevskim ulicama neposredno nakon atentata na Franca Ferdinanda što je mnogo bolje rešenje od uvoda u prvu epizodu gde je kopirano rešenje iz jednog od ranijih filmova o sarajevskom atentatu.
U ovoj epizodi sam obratio više pažnje na učinak glumaca.Najviše su mi se dopali ovaj mladić koji glumi Principa,zatim Vuk Kostić kao učitelj Veljko Čubrilović i Ljubomir Bandović kao stražar Murat.
Sa velikim nestrpljenjem očekujem treću epizodu gde će u fokusu verovatno biti samo suđenje i šta je sve tamo rečeno.
Dopale su mi se neke scene kao što je slika sarajevskih ulica ili dečak koji kroz kliker vidi svet oko sebe.Dobra je istorijska pozadina,tu zaista nema puno propusta.Pomenuto je sve što treba i iskorištavanje atentata za ultimatum Srbiji i za sam rat i umešanost komita Vojislava Tankosića i Milana Ciganovića.Kad smo već tu baš me zanima da li će se uopšte u seriji pomenuti i u kakvom kontekstu Dragutin Dimitrijević-Apis,po meni glavni kreator sarajevskog atentata.
Postavljaju se prava pitanja kao što je zašto je bilo samo 14 policajaca u obezbeđenju posete Franca Ferdinanda i kako to da je prestolonaslednikov auto stao baš ispred nosa Gavrila Principa ?

Ima i podataka koji su mi bili nepoznati poput tog vezivanja talaca za stubove.To stvarno nisam znao da se u tom obliku dešavalo nasilje.

Sjajna je i rečenica Cistlera da su sve države jednake ako se zasnivaju na pravu a da su sve razbojničke ako prava nema..

Jedino što mi se stvarno nije dopalo to je opet pucanje kroz prozor ka osuđeniku Principu.Ne znam stvarno zašto režiser stalno insistira na tome.Meni je to glupo rešenje i ne znam koji to dokument dokazuje da je tako bilo zaista.Ako nije i ako je to samo zamisao režisera onda je stvarno glupo.

Sa velikim zanimanjem i očekivanjem ću sledeće nedelje ponovo gledati ovu seriju.

1 comments

  1. Veljko Živković · 8 decembra, 2015

    Улоге: Никола Ракочевић као Рудолф Цистлер, Вук Костић као Вељко Чубриловић, Небојша Глоговац као Лео Пфефер, Ваја Дујовић као Јованка Чубриловић, Драган Петровић као Судија Куринаиди, Милош Ђуровић као Гаврило Принцип, Марко Грабеж као Недељко Чабриновић, Марко Јовановић као Трифко Грабеж, Љубомир Бандовић као Наредник Мурат, Борис Исаковић као Фрањо Свара, Милан Марић као Данило Илић, Вучић Перовић као Васо Чубриловић, Бранислав Лечић као Виктор Ивасјук, Новак Билбибја као Митар Керовић, Радослав Миленковић као Венцел Малек, Бранислав Томашевић као Мишко Јовановић, Ирфан Менсур као Адвокат Премужић, Андреј Пиповић као Цветко Поповић, Милан Новаковић као Иво Крањчевић, Владислав Михаиловић као Писар, Марко Јанкетић као Иво Андрић, Андреј Шепетковски као Вељко у Керестинцу, Ивана В. Јовановић као Јулијана Цистлер, Јована Стојиљковић као Јелена, Пеђа Марјановић као Драго Мраз, Михајло Јовановић као Виктор Рупчић, Никола Васиљевић као Усташа командир, Владимир Максимовић као Хамдија Никшић, Ненад Пећинар као Адвокат Перишић, Милан Поповић као Благоје Керовић, Бора Ненић као Славко, Иван Заблаћански као Иван Ендлихер, Бранко Перишић као Полицајац, Кристина Савков као Ванда Цистлер, Дејан Карлечик као Доктор, Стефан Вукић као Наредник, Милан Вучковић као Новак, Матија Ђикић као Мориц Алкалајз, Владимир Тица као Ивасјуков помоћник и Срђан Кољевић као Свештеник.
    Серија је много сјајна и одлична. Ово је прича о младом адвокату Рудолфу Цистлеру који је на суђењу бранио Младобосанце.

    Sviđa mi se

Postavi komentar